Zomerabonnement

Het zomerabonnement op GT Keiheuvel biedt je de kans om onbeperkt vrij te spelen op alle beschikbare terreinen. Het zomerabonnement houdt tevens een Tennis Vlaanderen-affiliatie en verzekering in. Hieronder vind je een opsomming van de voorwaarden en de voordelen. De all-in formule gekoppeld aan de vele voordelen maakt van het zomerabonnement de beste tennisinvestering.

Wat houdt het zomerabonnement in?

•  Onbeperkt buiten spelen

Je kan het hele zomerseizoen vrij tennissen op onze buitenterreinen.

•  Clubactiviteiten

Je kan gratis deelnemen aan alle activiteiten en evenementen die onze club organiseert.

•  Competitie

Je kan deelnemen aan de Belgische interclub competitie & tornooien.

•  Nieuwsbrief

Je wordt maandelijks op de hoogte gebracht van alle activiteiten en evenementen via onze nieuwsbrief.

•  Ziekenfonds

Je krijgt vermindering bij je ziekenfonds.

•  Tennis Vlaanderen

Je bent automatisch aangesloten bij Tennis Vlaanderen (de Vlaamse tennisfederatie).

•  Verzekering

Elk lid is via Tennis Vlaanderen verzekerd tegen ongevallen gedurende de ganse lidmaatschap periode.

•  Slecht weer

Bij slecht weer kun je aan een goedkoper tarief binnenspelen. (volwassen)

Scherm­afbeelding 2023-05-24 om 17.56.02.png

Tennis.png

Deze prijzen zijn incl. Tennis Vlaanderen Affiliatie

G-Tennis

GT Keiheuvel biedt sinds 2022 G-tennis aan.
G-tennis is de overkoepelende term voor tennis voor personen met een beperking. Hieronder valt VE-tennis.

Dit is tennis voor personen met een verstandelijke beperking en/of autisme spectrum stoornis (ASS), waarbij plezier en enthousiasme voorop staan. Naast tennis worden er ook motorische – en sociale vaardigheden aangeleerd.

G-tennissers kunnen genieten van een speciaal tarief van € 45. (ipv €100)

Titellogo G-tennis.jpg

Affiliatie

Heb je alleen een affiliatie nodig? Een verzekering of toegang tot de tornooien?
Dat kan zeker. De prijzen kan je hieronder vinden.

Lidmaatschap.png