Losse Reservaties Tennis

Je hoeft geen lid te zijn om van onze terreinen gebruik te kunnen maken. zowel leden als niet-leden kunnen een losse reservatie boeken.

Deze reservaties kunnen op twee verschillende manieren gebeuren:

• Reserveren kan via de website of Clubapp van Tennis Vlaanderen. Je hoeft geen lid te zijn van Tennis Vlaanderen om te kunnen reserveren, je hoeft dan enkel een account aan te maken. De reservering wordt online betaald.

• Telefonisch boeken op het nummer 014.81.20.30

Tennis Indoor

Scherm­afbeelding 2023-05-24 om 17.55.46.png

Tennis outdoor

Scherm­afbeelding 2023-05-24 om 17.58.43.png

(*) Ontdek hier hoe je lid kan worden en geniet van voordelige tarieven!

(*) Leden betalen tijdens het zomerseizoen geen terreinbijdrage (tennis outdoor). Tijdens de winterperiode kunnen leden genieten van een voordelig tarief (tennis indoor).

Materiaal

huur tennis.png

Groepstarieven

Voor groepen, bedrijven of scholen zijn er andere tarieven mogelijk – afhankelijk van het aantal personen, wedstrijden en formule (incl. etentje, tennisles of privé tornooileiding).
In samenspraak met u werken wij graag een offerte uit.

Officiële Tennis Vlaanderen-tornooien

Officiële Tennis Vlaanderen -tornooien kunnen bij regenweer of terreintekort bij ons terecht
aan een speciaal tarief per wedstrijd.