Squash 57

7424743c-ac33-4247-ae41-dc3f6eed06f5.jpg

Het wordt gespeeld op een normaal squashcourt met aangepaste spelregels. Je speelt met een Squash 57-racket en een Squash 57-bal. Het racket is ongeveer 20% korter dan een normaal squashracket. De Squash 57-bal is groter dan een squashbal en botst ook harder.

•  Toegankelijk

Squash 57 wordt aanzien als: makkelijk aan te leren, sociaal & plezier voor het hele gezin, geschikt voor alle verschillende niveaus, minder belastend voor de gewrichten en een geweldige work-out.

•  Voordelen

Squash 57 speelt in op specifieke doelgroepen waarvoor de normale squashvariant te veeleisend is. Daarnaast biedt het de opportuniteit om de bezettingsgraad van de courts in de squashclubs te laten stijgen.

•  Plezier voor het hele gezin

Voor beginners en kinderen ligt de focus op fun en het sociale aspect in plaats van techniek. Voor vrouwen is het een geweldige work-out zonder dat het fysiek te zwaar wordt.

•  Materiaal

Squash 57 rackets en ballen zijn verkrijgbaar op de club.