Lidgelden

tennis padel squash.png

🎾🌟 Ontdek onze Speciale Acties bij TPC GT Keiheuvel! 🌟🎾

Gezinstarief:

Bij GT Keiheuvel geloven we in familieplezier! Als beide ouders lid zijn van onze club, is het lidmaatschap voor de kinderen helemaal gratis (jeugd & junior). Een familie die samen sport, blijft samen gezond en gelukkig!

Studententarief:

Ben je een student en wil je genieten van tennis- en padelplezier zonder je budget te overschrijden? Bezorg ons een foto van je geldige studentenkaart, en je ontvangt een tegoed van 25 euro op je account! Een geweldige kans om actief te blijven en te besparen terwijl je van onze faciliteiten geniet.

Tweede Lid:

Heb je al lidmaatschap bij een andere club? Ontvang dan een tegoed van 15 euro op je account! (Volwassen)

📧 Wil je gebruik maken van een van deze acties?
Stuur dan een e-mail naar info@gtkeiheuvel.be met de nodige informatie, en we helpen je graag verder! Ontdek de voordelen van lid zijn bij GT Keiheuvel en maak deel uit van onze bloeiende sportgemeenschap! 🌟🎾

🚨 Belangrijk: Deze acties zijn niet cumuleerbaar. Kies de actie die het beste bij je past en profiteer van de voordelen die GT Keiheuvel te bieden heeft!